Hi, sunshines.
Ivy here :) Sadly to admit
I'm 20 this year.
I may not be PERFECT but some parts of me are
simply AWESOME.
about me
entries
chat
links
+Follow
20.12.2012~★
21 December 2012 | 0 love(s)
Nampak spesel kan tarikh ni.? :D This is le date of my bestie's birthday, NurShafika Hanis bte Mohd Jasmani :) 
Dia suka sangat dengan tarikh tahun sebab kebetulan pada tahun 2012 :) Anyway, wishing you HAPPY BIRTHDAY. Patutnya buat post ni semalam, tapi busy sangat nak buat video untuk minion lover ni. :P

Pasni nak buat video camni lah untuk bestie lain :3 Sanggup pula ivy nak bercengkang mata dari pukul 12 tengah malam sampai pukul 4 pagi. Pun belum siap. Tak pelah, untuk bestie kan :) Video ni memang tak sempurna, tapi I did my best. So pepaham je la. :) 

Have a blast sister. I know I'm not the best friend you had ever had, but I will try my best. Hope you stay happy and cheerful always, yam :D 
Hearts, Ivy Wong